• 03-07-2025, 17:33:48
    #1
    1 adet simkart aldım sadece whatsapp için uzun süreli kullanmak istiyorum en fazla 6 içinde kullanmak gerekiyormuş sanırım uzun süreli kullanmak için. Çekincem şu bir kaç ay sonra sudan sebeplerden kapanabiliyor mu veya sorun yaşayan var mı ?
  • 03-07-2025, 17:51:32
    #2
    ilk yüklemeden sonra her 6 ayda bir yüklemeye devam ettiğiniz sürece sorun olmaz ben 3 yıldır giffgaff + 8 yıldır Lycamobile kullanıyorum sorunsuz.
  • 03-07-2025, 18:00:06
    #3
    Punisher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk yüklemeden sonra her 6 ayda bir yüklemeye devam ettiğiniz sürece sorun olmaz ben 3 yıldır giffgaff + 8 yıldır Lycamobile kullanıyorum sorunsuz.
    Teşekkür ederim cevabını için bazıları kapanmış falan yazmış çekindim bir an. İkisi de aynı kalitede mi sizce lyrica almama gerek varmıdır ?
  • 03-07-2025, 18:03:56
    #4
    Lyca almanızı tavsiye ederim giffgaff kapanıyor diye sizden duydum o yüzden emin olamadım. Lyca sanırım şans eseri 3-4 yıl yükleme yapmama rağmen kapanmamıştı. Sonra garanti olsun diye yükleme yapmaya devam ettim. Hatta yine 1 yıl kadar yükleme yapmadığım için sms alımı falan olmuyordu tekrar yükleme yapınca sorunsuz kullanmaya devam ettim.
  • 16-02-2026, 11:55:00
    #5
    @Punisher; üstadım lyca da mesaj gelmiyor nasıl çözebiliriz
  • 16-02-2026, 20:49:55
    #6
    Pubgucavm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Punisher; üstadım lyca da mesaj gelmiyor nasıl çözebiliriz
    Eğer hattı telefona taktığınızda çekim varsa bir operatör çıkıyorsa ekranda, yükleme yaparak sms alımını aktif edebilirsiniz. 6 ay geçmeden yükleme yapmanız gerekmez normalde, 6 ay geçmediyse hat bozuk olabilir.