1 adet simkart aldım sadece whatsapp için uzun süreli kullanmak istiyorum en fazla 6 içinde kullanmak gerekiyormuş sanırım uzun süreli kullanmak için. Çekincem şu bir kaç ay sonra sudan sebeplerden kapanabiliyor mu veya sorun yaşayan var mı ?