• 03-07-2025, 09:18:55
    #1
    Selamlar, siteye girdiğimde konuların başında yer alan sarı mesaj sembolü benim için iyi bir belirteç oluyor. O konunun güncelliğini takip etmiş oluyorum. Ama bazen siteye girdiğimde kendi kendine sanki tüm konularım görmüşüm gibi hiçbir belirteç olmuyor. Bu belirteçler neye göre sönüyor. Valla tüm hevesim kaçıyor gezerken :/
  • 03-07-2025, 09:20:23
    #2
    Takip
  • 03-07-2025, 09:37:37
    #3
    tek derdin bu olsun
  • 03-07-2025, 10:02:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iç anadolulu kardeşim benim söndürmek - geçirmek
  • 03-07-2025, 10:26:41
    #5
    hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, siteye girdiğimde konuların başında yer alan sarı mesaj sembolü benim için iyi bir belirteç oluyor. O konunun güncelliğini takip etmiş oluyorum. Ama bazen siteye girdiğimde kendi kendine sanki tüm konularım görmüşüm gibi hiçbir belirteç olmuyor. Bu belirteçler neye göre sönüyor. Valla tüm hevesim kaçıyor gezerken :/
    sonucu bende merakla bekliyorum