R10'da Neye Göre Sönüyor Mesaj Bildirimi
4
●154
- 03-07-2025, 09:18:55Selamlar, siteye girdiğimde konuların başında yer alan sarı mesaj sembolü benim için iyi bir belirteç oluyor. O konunun güncelliğini takip etmiş oluyorum. Ama bazen siteye girdiğimde kendi kendine sanki tüm konularım görmüşüm gibi hiçbir belirteç olmuyor. Bu belirteçler neye göre sönüyor. Valla tüm hevesim kaçıyor gezerken :/
- 03-07-2025, 10:26:41sonucu bende merakla bekliyorumhashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
