hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, siteye girdiğimde konuların başında yer alan sarı mesaj sembolü benim için iyi bir belirteç oluyor. O konunun güncelliğini takip etmiş oluyorum. Ama bazen siteye girdiğimde kendi kendine sanki tüm konularım görmüşüm gibi hiçbir belirteç olmuyor. Bu belirteçler neye göre sönüyor. Valla tüm hevesim kaçıyor gezerken :/
sonucu bende merakla bekliyorum