• 30-06-2025, 16:56:33
    #1
    Hangi saattir bilmem ama eskiden daha bir yoğun ve kalabalıktı sanki buralar...
  • 30-06-2025, 16:59:47
    #2
    Şu An Forumumuzda: 26687 ( 4743 Kayıtlı Kullanıcı ve 21944 Ziyaretçi Bulunmaktadır )
    Çevrimiçi Rekorumuz: 88.017 kullanıcı ile gerçekleşmiştir.

    Bene hala öyle çevrimiçi rekoru ne zaman gerçekleştiği yazmıyor 88 bin kullanıcı çok güzel bence.
  • 30-06-2025, 17:00:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi saattir bilmem ama eskiden daha bir yoğun ve kalabalıktı sanki buralar...
    Forumda aktif saat diye birşey yok biraz müşteri psikolojisini ve insan psikolojisini ögrenirseniz bu forumda aylık kazancınız 50k altına düsmez hocam zaten ayrıca forum üyelerine odaklanmayın bizim şu 180 bin üyenin birisinede satış yapmıyoruz fakat müşteri sadece forumdan geliyor forum hala aynı kalitede sadece üyelerin yaş kitlesi değişiyor.
  • 30-06-2025, 17:01:08
    #4
    emrebeyazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu An Forumumuzda: 26687 ( 4743 Kayıtlı Kullanıcı ve 21944 Ziyaretçi Bulunmaktadır )
    Çevrimiçi Rekorumuz: 88.017 kullanıcı ile gerçekleşmiştir.

    Bene hala öyle çevrimiçi rekoru ne zaman gerçekleştiği yazmıyor 88 bin kullanıcı çok güzel bence.
    Elbette birçok kişi tarafından kullanılıyor forum ancak eskiyle kıyasladığımızda aktiflik bir hayli düşük geliyor bana...
  • 30-06-2025, 17:01:17
    #5
    19.00-.21.00 arası falandır herhalde
  • 30-06-2025, 17:02:55
    #6
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda aktif saat diye birşey yok biraz müşteri psikolojisini ve insan psikolojisini ögrenirseniz bu forumda aylık kazancınız 50k altına düsmez hocam zaten ayrıca forum üyelerine odaklanmayın bizim şu 180 bin üyenin birisinede satış yapmıyoruz fakat müşteri sadece forumdan geliyor forum hala aynı kalitede sadece üyelerin yaş kitlesi değişiyor.
    Çok teşekkür ederim ama foruma zaten 5 yılı aşkın süredir üyeyim. 300 üzerinde ticaret puanım var. Kastettiğim şey forumun eskiye göre daha az aktif olması aslına bakarsanız... Yine de yorumunuz ve konuya olan ilginiz için teşekkür ederim. 🙏🏻
  • 30-06-2025, 17:07:52
    #7
    Eskiden aşırı bilgi paylaşımı falan var diye her an doluydu. Şimdi ticarethane mantığı olduğu için insanlar işini görüyor çıkıp gidiyor. Çoğu kişi haftalarca foruma bile uğramıyor. Ben eskiden 2 gün girmeyince stres yapıyordum ne oldu ne bitti diye artık o heves bile kalmadı. D.landirma olayları da çok olunca mümkün mertebe ticarete bile uzak duruyorum.
  • 30-06-2025, 17:15:41
    #8
    Haftaiçi akşam yemeğinden sonra 8-9 baya yoğun oluyor.