Eskiden aşırı bilgi paylaşımı falan var diye her an doluydu. Şimdi ticarethane mantığı olduğu için insanlar işini görüyor çıkıp gidiyor. Çoğu kişi haftalarca foruma bile uğramıyor. Ben eskiden 2 gün girmeyince stres yapıyordum ne oldu ne bitti diye artık o heves bile kalmadı. D.landirma olayları da çok olunca mümkün mertebe ticarete bile uzak duruyorum.