• 30-06-2025, 13:47:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir yandan enflasyon bir yandan google sıkı politikaları iş yapamaz hale getirdi. Müşteriyi bulmak zaten zorlaştı bir de fiyatlar çok geliyor diğer taraftan masraflar ev kirası yaşam giderleri vs. sürekli artıyor. İş yapamayan sadece ben mi varım yoksa benim gibi olanlar da var mı merak ettim doğrusu.
  • 30-06-2025, 13:48:04
    #2
    Her sektörde durgunluk görülüyor özellikle şuan yaz aylarında turizm bile tat vermiyor halde ülkenin gidişatı iyiye değil
  • 30-06-2025, 13:48:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yüzde 60-70 düşüş var hocam genel olarak, yanlız değilsiniz
  • 30-06-2025, 13:56:58
    #4
    Merhaba gerçek hayatta işler çok çok kötü durumda.
    R10 da ise ortalama 1 veya 2 askeri ücret arası kazanç varken şuanda aylık 3 5 bin liralar civarına kadar düştü diyebilirim.
    (Ciro değil kâr olarak)
  • 30-06-2025, 14:00:09
    #5
    enflasyon + yapay zeka.

    yapay zekanın etkisinin çok yüksek olacağını biliyorduk zaten ama bayağı baltaladı
  • 30-06-2025, 14:06:54
    #6
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enflasyon + yapay zeka.

    yapay zekanın etkisinin çok yüksek olacağını biliyorduk zaten ama bayağı baltaladı
    günah keçisi oldu yapay zeka
  • 30-06-2025, 14:33:04
    #7
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günah keçisi oldu yapay zeka
    Günah keçisi değil hocam artık herkes çözdü yapay zekayı hiç bilmeyen adam ChatGPT'ye yaptırıyor işini. Yapay zekadan biraz anlayan zaten diğerlerini de kullanıyor. Forumda iş yapanların zaten çoğu yapay zeka ile yapılabilecek işleri yapıyordu.

    Geçen aylarda koskoca fverr bile açıklama yayınladı yakın zamanda yaptığınız işte çok iyi olmazsanız yapay zekaya işinizi kaptıracaksınız diye.
    https://webrazzi.com/2025/05/06/****...20de%20geliyor.

    o yüzden işinde çok çok iyi olmayan sektörde yok olacak
  • 30-06-2025, 14:37:09
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günah keçisi değil hocam artık herkes çözdü yapay zekayı hiç bilmeyen adam ChatGPT'ye yaptırıyor işini. Yapay zekadan biraz anlayan zaten diğerlerini de kullanıyor. Forumda iş yapanların zaten çoğu yapay zeka ile yapılabilecek işleri yapıyordu.

    Geçen aylarda koskoca fverr bile açıklama yayınladı yakın zamanda yaptığınız işte çok iyi olmazsanız yapay zekaya işinizi kaptıracaksınız diye.
    https://webrazzi.com/2025/05/06/****...20de%20geliyor.

    o yüzden işinde çok çok iyi olmayan sektörde yok olacak
    katılıyorum hocam, en basitinden bi sitede hata bulan adam hatayı yazıyor wordpress bilmeden işi hallediyor.
  • 30-06-2025, 15:31:28
    #9
    3 ayrı sektöre bakıyorum. Özetle, hayatımız kaydı...