Bir yandan enflasyon bir yandan google sıkı politikaları iş yapamaz hale getirdi. Müşteriyi bulmak zaten zorlaştı bir de fiyatlar çok geliyor diğer taraftan masraflar ev kirası yaşam giderleri vs. sürekli artıyor. İş yapamayan sadece ben mi varım yoksa benim gibi olanlar da var mı merak ettim doğrusu.