Martı TAG yasallaştı mı?
5
●618
- 28-06-2025, 02:16:02Hayır yasalaşmadı, kesin bilgi
Hiçbir kurum ya da kuruluş tekel olmamalı. Rekabet olmazsa kalite olmaz. Martı Tag'ı seviyorum ve kullanıyorum. Ancak Oğuzhan Alper Öktem'in söylemleri maalesef gerçeği yansıtmıyor. Belediye sınırları içinde yolcu taşımak için, UKOME'den alınacak belgenin Ulaştırma Bakanlığına gönderilmesi ve buradan onay alınması gerekir. Böyle bir durumda da, araçta taşıt kartı bulunur. Yani her ne kadar desteklesem de, şu an için maalesef yasal değildir. Kaldı ki ülkemizde ticari taksi lobisi oldukça güçlü. Bu sebeple yasal hale gelmesi zor görünüyor.
- 28-06-2025, 13:05:17Neden böyle düşünüyorsunuz? Bence taksi lobisine yasal bir alternatif gelmediği sürece korsan taksi faaliyetleri bundan kazançlı çıkacaktır. İstanbul'daki durum belliEdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir kurum ya da kuruluş tekel olmamalı. Rekabet olmazsa kalite olmaz. Martı Tag'ı seviyorum ve kullanıyorum. Ancak Oğuzhan Alper Öktem'in söylemleri maalesef gerçeği yansıtmıyor. Belediye sınırları içinde yolcu taşımak için, UKOME'den alınacak belgenin Ulaştırma Bakanlığına gönderilmesi ve buradan onay alınması gerekir. Böyle bir durumda da, araçta taşıt kartı bulunur. Yani her ne kadar desteklesem de, şu an için maalesef yasal değildir. Kaldı ki ülkemizde ticari taksi lobisi oldukça güçlü. Bu sebeple yasal hale gelmesi zor görünüyor.