• 28-06-2025, 01:48:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Az önce bir haber gördümde lisansını aldığını ve yasallaştığını yazıyordu, öyle mi oldu gerçekten ceza falan yeme olayı kalktı mı artık
  • 28-06-2025, 01:56:13
    #2
    E-ulaşım lisansı aldı. Resmileşmesiyle ilgili Trafik ekiplerine bununla ilgili gelen bir yazı yok henüz. Ceza kesilebilir hâlâ.
  • 28-06-2025, 01:58:43
    #3
    bence asla mumkun degil
  • 28-06-2025, 02:16:02
    #4
    Bütün ümidim gençliktedir
    Hayır yasalaşmadı, kesin bilgi Hiçbir kurum ya da kuruluş tekel olmamalı. Rekabet olmazsa kalite olmaz. Martı Tag'ı seviyorum ve kullanıyorum. Ancak Oğuzhan Alper Öktem'in söylemleri maalesef gerçeği yansıtmıyor. Belediye sınırları içinde yolcu taşımak için, UKOME'den alınacak belgenin Ulaştırma Bakanlığına gönderilmesi ve buradan onay alınması gerekir. Böyle bir durumda da, araçta taşıt kartı bulunur. Yani her ne kadar desteklesem de, şu an için maalesef yasal değildir. Kaldı ki ülkemizde ticari taksi lobisi oldukça güçlü. Bu sebeple yasal hale gelmesi zor görünüyor.
  • 28-06-2025, 09:34:03
    #5
    Yasallaşmamalı, bir çok handikapı var.
  • 28-06-2025, 13:05:17
    #6
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasallaşmamalı, bir çok handikapı var.
    Neden böyle düşünüyorsunuz? Bence taksi lobisine yasal bir alternatif gelmediği sürece korsan taksi faaliyetleri bundan kazançlı çıkacaktır. İstanbul'daki durum belli