Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasallaşmamalı, bir çok handikapı var.
Neden böyle düşünüyorsunuz? Bence taksi lobisine yasal bir alternatif gelmediği sürece korsan taksi faaliyetleri bundan kazançlı çıkacaktır. İstanbul'daki durum belli