• 26-06-2025, 23:54:07
    #1
    İki saattir taksit seçeneğini kapatacağım yerini bulamıyorum. (Taksitleri ayarlaması bile karışık bir durum anlamadım. komple kapatacağım)
  • 26-06-2025, 23:56:02
    #2
    En iyisi sanırım
    Adamlar bütün yatırımı reklama basıyor, paneli bir düzenleseler keşke...
  • 26-06-2025, 23:57:54
    #3
    Aksine çok basit ve kullanışlı bir paneli var, şahsi düşüncem.
    Entegrasyon dokümanının 1.ADIM'ında "no_installment" değerini 1 göndererek normal kartlara taksitli işlemleri kapatabilirsiniz.
  • 27-06-2025, 01:05:48
    #4
    @PayTR; harbiden bende kullanıcınız olarak şu panele biraz yatırım yapın
  • 27-06-2025, 12:34:29
    #5
    takiples adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksine çok basit ve kullanışlı bir paneli var, şahsi düşüncem.
    Entegrasyon dokümanının 1.ADIM'ında "no_installment" değerini 1 göndererek normal kartlara taksitli işlemleri kapatabilirsiniz.
    Entegrasyon dokümanının 1.ADIM'ını SSS atabilir msin hocam