takiples adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksine çok basit ve kullanışlı bir paneli var, şahsi düşüncem.
Entegrasyon dokümanının 1.ADIM'ında "no_installment" değerini 1 göndererek normal kartlara taksitli işlemleri kapatabilirsiniz.
Entegrasyon dokümanının 1.ADIM'ını SSS atabilir msin hocam