• 26-06-2025, 09:52:56
    #1
    Merhaba,
    Dün özel bankacılıkla ilgili bir bankadan mesaj aldım. Bankada hesabım var. Bu durum fakir olmam nedeniyle beni rahatsız etti. Özel bankacı atanması konusunu biliyorum. Ama durduk yere enişte niye öpücük atıyor? Böyle bir uygulama toplu biçimde mi başladı? Yakın zamanda böyle mesaj alan oldu mu?

  • 26-06-2025, 10:05:45
    #2
    Bankalar çok farklı yerlerden bilgi sahibi olabiliyorlar. bir bilgi kaynağı sizin paranız olduğunu veya finansal işlemler yaptığınız bilgisini banka sistemine soktuğunda tetikleme olup geliyor bu tür mesajlar.
    veya direkt yekten oraya buraya atıyorlar müşterinin durumuna göre , bir algoritmaları vardır mutlaka.
    ama rahatsız olunacak bir şey değil bence.
  • 26-06-2025, 10:09:15
    #3
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalar çok farklı yerlerden bilgi sahibi olabiliyorlar. bir bilgi kaynağı sizin paranız olduğunu veya finansal işlemler yaptığınız bilgisini banka sistemine soktuğunda tetikleme olup geliyor bu tür mesajlar.
    veya direkt yekten oraya buraya atıyorlar müşterinin durumuna göre , bir algoritmaları vardır mutlaka.
    ama rahatsız olunacak bir şey değil bence.
    Teşekkürler. Ben de bu tetikleme olayından rahatsız oldum. Bugüne kadar bu tür şeylerin sonunda hoş olaylarla karşılaşmadım. Umarım herkese, en azından bu zaman diliminde birçok kişiye gönderilmiş mesajdır.
  • 26-06-2025, 10:21:20
    #4
    merkez bankası önümzdeki ay faiz indiricek büyük ihtimal. bankalar şimdiden kredi yarışına girdiler. yüksek faizden son krediler verilecek çünkü.
    bankaya daha kolay ulaşmak için bu şekilde mesaj atmaları normal. 10 gündür artık bankaların kredi teklifinden tiksinir oldum.
    ekonomik hareketlenme için kredi muslukları yavaş yavaş açılmaya başlanacak