Merhaba,
Dün özel bankacılıkla ilgili bir bankadan mesaj aldım. Bankada hesabım var. Bu durum fakir olmam nedeniyle beni rahatsız etti. Özel bankacı atanması konusunu biliyorum. Ama durduk yere enişte niye öpücük atıyor? Böyle bir uygulama toplu biçimde mi başladı? Yakın zamanda böyle mesaj alan oldu mu?