• 23-06-2025, 13:35:47
    #1
    İş başvuru yaptım görüşme yapıldı ise alındı e-devlet giriş yapalım dediler mahkemem var dosya bakıldı durumu anlatım o kişi d.o.l.a.n.d.irmadim bana dediler yapan sensin git böyle insanlar dan istemiyoruz sanki ben dolandirmisim suçsuz yere bilmeden böyle diyorlar ya Türkiye helal olsun
  • 23-06-2025, 13:37:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Almanyaya sevgiler
  • 23-06-2025, 13:38:42
    #3
    Geçmiş olsun. Hem size hem de Türkçemize.
  • 23-06-2025, 13:39:13
    #4
    Üzücü bir olay.
    Aklanmaya bak tek tavsiyem bu olur.
    Ayrıca başvuru yapmaya devam et işsizlik kötü çünkü
  • 23-06-2025, 13:42:25
    #5
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyaya sevgiler
    param olsa gidicem oda yok

    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Hem size hem de Türkçemize.
    Eyw
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzücü bir olay.
    Aklanmaya bak tek tavsiyem bu olur.
    Ayrıca başvuru yapmaya devam et işsizlik kötü çünkü
    Bu gidişle böyle devam ederse intihar edecem az kaldi
  • 23-06-2025, 13:48:43
    #6
    Amme hizmeti çeviri:

    “İş başvurusu yaptım, görüşme yapıldı. ‘İşe alındınız, e-Devlet’ten giriş yapalım’ dediler. Mahkemem olduğunu, dosyama bakıldığını ve durumu anlattım. ‘O kişiyi dolandırmadım’ dedim ama bana ‘Yapan sensin, git! Biz böyle insanları istemiyoruz’ dediler. Sanki ben dolandırmışım gibi… Suçsuz yere, bilmeden böyle konuşuyorlar. Ya Türkiye… Helal olsun!”