İş başvuru yaptım görüşme yapıldı ise alındı e-devlet giriş yapalım dediler mahkemem var dosya bakıldı durumu anlatım o kişi d.o.l.a.n.d.irmadim bana dediler yapan sensin git böyle insanlar dan istemiyoruz sanki ben dolandirmisim suçsuz yere bilmeden böyle diyorlar ya Türkiye helal olsun