• 20-06-2025, 12:33:26
    #1
    Kendi web sitemi kurup e-ticaret yapmak istiyorm. Fakat ne satabilirim konusunda şuan bir şeye karar vermiş değilim. Bu konuda fikirleriniz benim için önemli. Siz olsaydınız ne satardınız veya hangi kategoriye sektöre girerdiniz?
  • 20-06-2025, 12:49:06
    #2
    gazmaskesi ilerleyen zamanda ravaşta olabilir
  • 20-06-2025, 12:51:01
    #3
    yurt dışına satış yapanlar oluyor onlarınkine bakmanızı öneririm. kendi siteniz üzerinden satmak için ciddi reklam bütçeleri hazırlamanız lazım.
  • 20-06-2025, 12:56:57
    #4
    konu sahibi izni ile takip
  • 20-06-2025, 12:57:20
    #5
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt dışına satış yapanlar oluyor onlarınkine bakmanızı öneririm. kendi siteniz üzerinden satmak için ciddi reklam bütçeleri hazırlamanız lazım.
    Amazon veya etsy den bahsediyorsunuz sanırım. Daha önce yaptım hiç güven yok mağazaları gerekçe belirtmeden kapatıyorlar
  • 20-06-2025, 12:59:04
    #6
    Merhabalar kendi sabit tecrübeme dayanarak söylüyorum kadın giyim / erkek giyim her daim geliri olan sorun çıkarmayacak bir sektördür. Bir buçuk yıl onlinedan satış yapıp ardından fiziksel iki katlı mağaza açtım fakat çok ince hesaplar yapmanız gerekiyor kar marjınız için, örneğin trendyol size %10 komisyon diyor ama işin içine kdvler vs girince oranlar artıyor çoğu satıcı kdvler kısmını atlıyor ama orada yapılan hesaplama ile kar marjınızı iade gelse dahi koruyabilirsiniz, umarım sizin için iyi, güzel tecrübeler olur ve güzel kazançlar kazanırsınız.
  • 20-06-2025, 13:12:42
    #7
    cetinkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar kendi sabit tecrübeme dayanarak söylüyorum kadın giyim / erkek giyim her daim geliri olan sorun çıkarmayacak bir sektördür. Bir buçuk yıl onlinedan satış yapıp ardından fiziksel iki katlı mağaza açtım fakat çok ince hesaplar yapmanız gerekiyor kar marjınız için, örneğin trendyol size %10 komisyon diyor ama işin içine kdvler vs girince oranlar artıyor çoğu satıcı kdvler kısmını atlıyor ama orada yapılan hesaplama ile kar marjınızı iade gelse dahi koruyabilirsiniz, umarım sizin için iyi, güzel tecrübeler olur ve güzel kazançlar kazanırsınız.
    Bu işe girmeyi çok isterim fakat sektörden anlamıyorum ve çevremde anlayanda yok. Bu yüzden çok çekingen davranıyorum. Maalesef dürüstüyle Yol gösteren de yok
  • 20-06-2025, 13:56:14
    #8
    Yucaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işe girmeyi çok isterim fakat sektörden anlamıyorum ve çevremde anlayanda yok. Bu yüzden çok çekingen davranıyorum. Maalesef dürüstüyle Yol gösteren de yok
    Merhabalar size bu hususta destek sağlayabiliriz, trendyol danışmanlık hizmeti verebiliriz ve ayrıca bu konuda size eğitimler verebiliriz