cetinkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar kendi sabit tecrübeme dayanarak söylüyorum kadın giyim / erkek giyim her daim geliri olan sorun çıkarmayacak bir sektördür. Bir buçuk yıl onlinedan satış yapıp ardından fiziksel iki katlı mağaza açtım fakat çok ince hesaplar yapmanız gerekiyor kar marjınız için, örneğin trendyol size %10 komisyon diyor ama işin içine kdvler vs girince oranlar artıyor çoğu satıcı kdvler kısmını atlıyor ama orada yapılan hesaplama ile kar marjınızı iade gelse dahi koruyabilirsiniz, umarım sizin için iyi, güzel tecrübeler olur ve güzel kazançlar kazanırsınız.
Bu işe girmeyi çok isterim fakat sektörden anlamıyorum ve çevremde anlayanda yok. Bu yüzden çok çekingen davranıyorum. Maalesef dürüstüyle Yol gösteren de yok