• 15-06-2025, 21:58:59
    #1
    Merhabalar , semtimde bir trafik çevrimesi vardı bakkala gidiyordum kask vs yoktu sanki cevirmede polis bana el yapar gibi oldu ilerde durdum döndüm baktım birşey görmedim sonra devam ettim aklıma takıldı bu olay geri döndüm döndüğümde tc mi aldı plakaya gitmiş ceza dedi birşeyim eksik değildi filan dedim ama haklılar kaskım yoktu ve kaçar gibi oldum hem kasksızlıktan hemde dur ihtarına durmadan işlem yapıldı 5 bine yakın ceza gelir dedi bir polis bende tamam dedim gittim fakat internette yazılan yeni kanun dur ihtarına uymamak 200 bin üstü diyorlar cezasına acaba 5 mi 200 mü yedim aklımda kaldı içim içimi yedi bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim iyi forumlar...
  • 15-06-2025, 22:04:56
    #2
    E devlete bakın yansımış olabilir.
  • 15-06-2025, 22:06:16
    #3
    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E devlete bakın yansımış olabilir.
    Baktığımda yansımamıştı 3-15 gün içerisinde yansır diye araştırdım
  • 15-06-2025, 22:08:02
    #4
    Yeni trafik cezaları kabul edildi ama daha yürürlüğe girmedi hocam resmi gazete de yayınlanmadı içiniz rahat olabilir
  • 15-06-2025, 22:18:29
    #5
    yunus035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baktığımda yansımamıştı 3-15 gün içerisinde yansır diye araştırdım
    Benim anlık yansımıştı hatalı parktan kaynaklı ceza yemiştim
  • 15-06-2025, 22:28:04
    #6
    Benim eleman da yedi, kasksızlık, şerit ihlali ve dur ihlalinden 12 bin küsür ceza yedi. Ama bu yeni cezalardan önce.
  • 15-06-2025, 22:30:52
    #7
    exelances adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni trafik cezaları kabul edildi ama daha yürürlüğe girmedi hocam resmi gazete de yayınlanmadı içiniz rahat olabilir
    Hocam araştırıyorum bende şuanda inşallah o şekildedir ya stres yaptırdı
    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim anlık yansımıştı hatalı parktan kaynaklı ceza yemiştim
    motor babamın üstünde ona baktırdım çaktırmadan belki bakamamıştırda bende bankadan sorgulattım gözükmedi hocam
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim eleman da yedi, kasksızlık, şerit ihlali ve dur ihlalinden 12 bin küsür ceza yedi. Ama bu yeni cezalardan önce.
    doğrudur geçmiş olsun bu yeni cezalardan değildir umarım benimkide
  • 15-06-2025, 22:31:38
    #8
    yunus035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam araştırıyorum bende şuanda inşallah o şekildedir ya stres yaptırdı

    motor babamın üstünde ona baktırdım çaktırmadan belki bakamamıştırda bende bankadan sorgulattım gözükmedi hocam

    doğrudur geçmiş olsun bu yeni cezalardan değildir umarım benimkide
    İnşallah öyledir. Size de geçmiş olsun.