Merhabalar , semtimde bir trafik çevrimesi vardı bakkala gidiyordum kask vs yoktu sanki cevirmede polis bana el yapar gibi oldu ilerde durdum döndüm baktım birşey görmedim sonra devam ettim aklıma takıldı bu olay geri döndüm döndüğümde tc mi aldı plakaya gitmiş ceza dedi birşeyim eksik değildi filan dedim ama haklılar kaskım yoktu ve kaçar gibi oldum hem kasksızlıktan hemde dur ihtarına durmadan işlem yapıldı 5 bine yakın ceza gelir dedi bir polis bende tamam dedim gittim fakat internette yazılan yeni kanun dur ihtarına uymamak 200 bin üstü diyorlar cezasına acaba 5 mi 200 mü yedim aklımda kaldı içim içimi yedi bilgisi olan aydınlatırsa sevinirim iyi forumlar...