• 14-06-2025, 09:37:23
    #1
    Selamlar herkese 4 gündür basım ağrıyordu midem bulanıyordu bugün yeni biraz iyiyim başım hafif agrıyor . Çevremdeki çoğu kişi böyleymiş acaba havalardan dolayı mı bilemedim. Sizde durumlar nasıl
  • 14-06-2025, 09:44:12
    #2
    TASARIM AJANSI
    Merhaba. Sanırım salgın var hocam, bu havada bile hasta olan insan sayısı çok
  • 14-06-2025, 10:06:10
    #3
    24 saat komada gibi geçirdim ama aşırı soğuk içecekten mide patladı salgınlık bi durum değil benim ki herkese grçmiş olsun
  • 14-06-2025, 10:11:47
    #4
    normal grip bizde de var bir kaç gündür hafifledi bugünlerde