Bu aralar herkes hasta - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu aralar herkes hasta
3
●
124
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu aralar herkes hasta
14-06-2025, 09:37:23
#1
Mubi
Selamlar herkese 4 gündür basım ağrıyordu midem bulanıyordu bugün yeni biraz iyiyim başım hafif agrıyor . Çevremdeki çoğu kişi böyleymiş acaba havalardan dolayı mı bilemedim. Sizde durumlar nasıl
14-06-2025, 09:44:12
#2
FiKRAL
TASARIM AJANSI
Merhaba. Sanırım salgın var hocam, bu havada bile hasta olan insan sayısı çok
14-06-2025, 10:06:10
#3
onuralcay
24 saat komada gibi geçirdim ama aşırı soğuk içecekten mide patladı salgınlık bi durum değil benim ki
herkese grçmiş olsun
14-06-2025, 10:11:47
#4
obisa
normal grip bizde de var bir kaç gündür hafifledi bugünlerde
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler