Selamlar herkese 4 gündür basım ağrıyordu midem bulanıyordu bugün yeni biraz iyiyim başım hafif agrıyor . Çevremdeki çoğu kişi böyleymiş acaba havalardan dolayı mı bilemedim. Sizde durumlar nasıl