etsy hakkında bilgi sahibi olan varmı
5
●118
- 12-06-2025, 00:05:15anlaşılan oki siz destek veren bir arkadaşsınız madem öyle sorayımhllksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1: ödeme ibanamı geliyor
2: bin tl lik bir ürün satınca kargo ve komisyon çıkınca kaç tl kalıyor bize - 12-06-2025, 05:51:31MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*Ödemeler ibana gelir.
*Desiye ve gönderilen ülkeye göre kargo maliyeti değişkendir. Navlungo, shipentegra, gibi sitelerden yada en kötü ptt girip kaba taslak hesaplama yapabilirsiniz.
Komisyonlar sabittir, %6.5 - %6.5+14₺ ve %2.7 şeklinde