• 11-06-2025, 23:49:29
    #1
    etsy de satış yapan yada bilgi sahibi olan barmı bilgi alabilirmiyim
  • 11-06-2025, 23:55:01
    #2
    Yakın zamana kadar satış yapıyordum, mesaj atabilirsin
  • 12-06-2025, 00:01:22
    #3
    Soruyu buradan yazarsanız daha hızlı ve net cevaplara ulaşabilirsiniz
  • 12-06-2025, 00:05:15
    #4
    hllksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soruyu buradan yazarsanız daha hızlı ve net cevaplara ulaşabilirsiniz
    anlaşılan oki siz destek veren bir arkadaşsınız madem öyle sorayım
    1: ödeme ibanamı geliyor
    2: bin tl lik bir ürün satınca kargo ve komisyon çıkınca kaç tl kalıyor bize
  • 12-06-2025, 00:16:52
    #5
    600tl yi aşınca kesintisiz ibana gelir.

    %25 cıvarı etsy komisyonu olur..

    kargoda desisine göre değişir.. en düşük 9 dolar..
  • 12-06-2025, 05:51:31
    #6
    MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlaşılan oki siz destek veren bir arkadaşsınız madem öyle sorayım
    1: ödeme ibanamı geliyor
    2: bin tl lik bir ürün satınca kargo ve komisyon çıkınca kaç tl kalıyor bize

    *Ödemeler ibana gelir.
    *Desiye ve gönderilen ülkeye göre kargo maliyeti değişkendir. Navlungo, shipentegra, gibi sitelerden yada en kötü ptt girip kaba taslak hesaplama yapabilirsiniz.

    Komisyonlar sabittir, %6.5 - %6.5+14₺ ve %2.7 şeklinde