MaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlaşılan oki siz destek veren bir arkadaşsınız madem öyle sorayım
1: ödeme ibanamı geliyor
2: bin tl lik bir ürün satınca kargo ve komisyon çıkınca kaç tl kalıyor bize

*Ödemeler ibana gelir.
*Desiye ve gönderilen ülkeye göre kargo maliyeti değişkendir. Navlungo, shipentegra, gibi sitelerden yada en kötü ptt girip kaba taslak hesaplama yapabilirsiniz.

Komisyonlar sabittir, %6.5 - %6.5+14₺ ve %2.7 şeklinde