• 07-06-2025, 10:21:34
    #1
    Merhaba herkese. Günlük hayatta, sıradan şeyler ve üniversitede kullanmak için tablet almayı düşünüyorum iPad 11 (A16) alsam mı acaba diye düşünüyorum. Kullananlar var mı? Memnun musunuz?
  • 07-06-2025, 11:29:53
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Hem ipad mini 7, hem ipad 11'im var ikisinden de memnunum ama ipad mini 7'yi kullanmak taşımak daha keyifli kullanımı daha güzel ama tabi ekranı küçük. Çizim v.s. ders için ipad 11 daha iyidir ama çizim not alma gibi şeylerde kullanacaksanız lamine ekran yok ipad 11'de o biraz rahatsız edebilir belki. Onun dışında uzun yıllar kasma donma çatlama patlama olmadan kullanırsınız üzmez.
  • 07-06-2025, 11:34:33
    #3
    Nisanda almıştım kullanıyorum hocam gayet iyi tablet. Alınır. Şarjı çok yormadığımda 8-9 saat gidiyor. Şimdiden hayırlı olsun.
  • 07-06-2025, 11:44:24
    #4
    Alınır bende var çok memnunum
  • 07-06-2025, 13:02:54
    #5
    Ekran 120 hz değil sanırım, düşündürür ekran yenileme hızı