İPad 11 (A16) alınır mı?
4
●136
- 07-06-2025, 10:21:34Merhaba herkese. Günlük hayatta, sıradan şeyler ve üniversitede kullanmak için tablet almayı düşünüyorum iPad 11 (A16) alsam mı acaba diye düşünüyorum. Kullananlar var mı? Memnun musunuz?
- 07-06-2025, 11:29:53Hem ipad mini 7, hem ipad 11'im var ikisinden de memnunum ama ipad mini 7'yi kullanmak taşımak daha keyifli kullanımı daha güzel ama tabi ekranı küçük. Çizim v.s. ders için ipad 11 daha iyidir ama çizim not alma gibi şeylerde kullanacaksanız lamine ekran yok ipad 11'de o biraz rahatsız edebilir belki. Onun dışında uzun yıllar kasma donma çatlama patlama olmadan kullanırsınız üzmez.