Konu
İPad 11 (A16) alınır mı?
07-06-2025, 11:34:33
#3
Krom1
Nisanda almıştım kullanıyorum hocam gayet iyi tablet. Alınır. Şarjı çok yormadığımda 8-9 saat gidiyor. Şimdiden hayırlı olsun.