Merhaba arkadaşlar 10 gün önce iş mahkemesine dilekçe verdim ekleri de ilistirdim UYAP portalda dilekçemi görüyorum fakat dilekçeme ekledigim ek dosyaları göremiyorum normal mi bu durum. Birde ön inceleme tarihi verilmiş Ağustos ayına bunun tebliği ne zaman yapılır?