• 01-06-2025, 19:34:05
    #1
    Paremedik olmak istiyorumda süreçleri maaşları atamaları zormu aramızda paremedik olan varmı tavsiye edermi?
  • 01-06-2025, 19:44:28
    #2
    Merhabalar hocam profilimizde yer alan WhatsApp üzerinden ulaşabilirsiniz anlatirim süreci sizlere
  • 01-06-2025, 20:07:04
    #3
    Merhabalar hocam profilimizde yer alan WhatsApp üzerinden ulaşabilirsiniz anlatirim süreci sizlere
  • 01-06-2025, 20:20:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ATANAMAZSIN! Ve yapılacak iş değil, Okudum ( Herkesin görüşü ayrıdır ben soğudum sana bağlı tabi iyi araştır )
  • 01-06-2025, 20:43:56
    #5
    Atanamadığın sürece asgari ücretin 3-5 fazlasına çalışırsın. Bu paraya da daha sakin başka işler yapılabilir zaten amaç para kazanmak. Stresli iş. Hemşirelik oku daha geniş alanı var hocam.
  • 02-06-2025, 01:38:51
    #6
    cuvorex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ATANAMAZSIN! Ve yapılacak iş değil, Okudum ( Herkesin görüşü ayrıdır ben soğudum sana bağlı tabi iyi araştır )
    neden hocam cokmu zor atanmak
  • 02-06-2025, 01:39:12
    #7
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atanamadığın sürece asgari ücretin 3-5 fazlasına çalışırsın. Bu paraya da daha sakin başka işler yapılabilir zaten amaç para kazanmak. Stresli iş. Hemşirelik oku daha geniş alanı var hocam.
    çalışma saatleri nasıl hocam 2-2-2 mi