akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atanamadığın sürece asgari ücretin 3-5 fazlasına çalışırsın. Bu paraya da daha sakin başka işler yapılabilir zaten amaç para kazanmak. Stresli iş. Hemşirelik oku daha geniş alanı var hocam.
çalışma saatleri nasıl hocam 2-2-2 mi