Arkadaşlar merhaba haziranda üniversite sınavına gireceğim açıktan üniversite yazmak istiyorum askerliğim uzar mı açıktan kabul ediliyor mu artık bilgisi olan var mı
Hocam bı kaç sene önce ben açık lisedeyken uzatmislardi şuan durum ne pek bilmiyorum bulunduğunuz yerdeki askerlik şubesine giderek veya arayarak en doğru bilgiyi alabilirsiniz 😊
Hocam böyle söyleyince askerdesiniz de daha çok durmak istiyorsunuz gibi olmuş
Üniversite yazmak bildiğim kadarıyla oluyor ama yine de bi yaş sınırı var onun üstünde lisans okumak da fayda etmiyor, yüksek lisansı bilmiyorum.
Askerliğini okulu bitirince ast olarak yap bence 1 sene sonra teğmen olacaksın 😅 yıllarını vermiş kendini bir şey sanan insanlara inat bekleye bildiğin kadar bekle sakın er gelme kafayı yersin $28 🫵 bulaşıklar ve çöpler mıntıkalar sağ olsun.....
Arkadaşlar merhaba haziranda üniversite sınavına gireceğim açıktan üniversite yazmak istiyorum askerliğim uzar mı açıktan kabul ediliyor mu artık bilgisi olan var mı
Lise mezunuysanız başvurup 2 sene erteleyebiliyordunuz ben ertelemiştim askerliği.