• 01-06-2025, 19:29:22
    #1
    Arkadaşlar merhaba haziranda üniversite sınavına gireceğim açıktan üniversite yazmak istiyorum askerliğim uzar mı açıktan kabul ediliyor mu artık bilgisi olan var mı
  • 01-06-2025, 19:32:28
    #2
    Hocam bı kaç sene önce ben açık lisedeyken uzatmislardi şuan durum ne pek bilmiyorum bulunduğunuz yerdeki askerlik şubesine giderek veya arayarak en doğru bilgiyi alabilirsiniz 😊
  • 01-06-2025, 19:38:19
    #3
    Hocam böyle söyleyince askerdesiniz de daha çok durmak istiyorsunuz gibi olmuş
    Üniversite yazmak bildiğim kadarıyla oluyor ama yine de bi yaş sınırı var onun üstünde lisans okumak da fayda etmiyor, yüksek lisansı bilmiyorum.
  • 01-06-2025, 19:45:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Askerliğini okulu bitirince ast olarak yap bence 1 sene sonra teğmen olacaksın 😅 yıllarını vermiş kendini bir şey sanan insanlara inat bekleye bildiğin kadar bekle sakın er gelme kafayı yersin $28 🫵 bulaşıklar ve çöpler mıntıkalar sağ olsun.....
  • 01-06-2025, 19:57:59
    #5
    Caglar01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba haziranda üniversite sınavına gireceğim açıktan üniversite yazmak istiyorum askerliğim uzar mı açıktan kabul ediliyor mu artık bilgisi olan var mı
    Lise mezunuysanız başvurup 2 sene erteleyebiliyordunuz ben ertelemiştim askerliği.