Askerliğini okulu bitirince ast olarak yap bence 1 sene sonra teğmen olacaksın 😅 yıllarını vermiş kendini bir şey sanan insanlara inat bekleye bildiğin kadar bekle sakın er gelme kafayı yersin $28 🫵 bulaşıklar ve çöpler mıntıkalar sağ olsun.....