Kota çay döküldü allah kahretsin. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kota çay döküldü allah kahretsin.
11
●
478
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kota çay döküldü allah kahretsin.
1
2
29-05-2025, 23:12:24
#10
roxside
cihansvlgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mekanda yine karizmamızı çizdik , kota çay döküldüde çay basitçe geçer değilmi ? kotda sevdiğim bir kot
karizma gitmiş geçmiş olsun sakarlık umarım çıkar ama leke kalıyor.
29-05-2025, 23:15:19
#11
Netra Dijital
Dijital Çözümler
https://www.r10.net/maxigeyik/
😅
30-05-2025, 00:02:40
#12
black6sea1
Şekerli çay değilse,bi yıkama herşeyi çözer.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler