• 29-05-2025, 23:12:24
    #10
    cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mekanda yine karizmamızı çizdik , kota çay döküldüde çay basitçe geçer değilmi ? kotda sevdiğim bir kot
    karizma gitmiş geçmiş olsun sakarlık umarım çıkar ama leke kalıyor.
  • 29-05-2025, 23:15:19
    #11
    Dijital Çözümler
    https://www.r10.net/maxigeyik/ 😅
  • 30-05-2025, 00:02:40
    #12
    Şekerli çay değilse,bi yıkama herşeyi çözer.