cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mekanda yine karizmamızı çizdik , kota çay döküldüde çay basitçe geçer değilmi ? kotda sevdiğim bir kot
karizma gitmiş geçmiş olsun sakarlık umarım çıkar ama leke kalıyor.