

Konu hakkında yardımcı olabilecek biri var mı ?
Bu yazı ve sözleşme ile tam tazminat hakkı mı doğuyor ? Attıkları mesaj da şu şekilde;
xxx arabuluculuk ve tahkim merkezinde hazır bulunmanız gereklidir.
arabuluculuk kısmı aklımızı karıştırdı. Biz tam tazminat alabilir miyiz bu şekilde yoksa bi kısmını vermek için mi arabuluculuk yöntemine başvuruyorlar ? Ya da bu arkadaşın yazdığını yazmak zorunda mıyız ?
