Arkadaşlar selam. Kısaca özetlemek gerekirse mevcut iş yerimiz taşınıyor. Taşınacağı yere de biz gitmek istemiyoruz ve tazminat almak istiyoruz. Buna istinaden de bir sözleşme hazırlatıp arkadaşımıza şöyle bir şey yazdırıp imzalatmışlar.
Konu hakkında yardımcı olabilecek biri var mı ?
Bu yazı ve sözleşme ile tam tazminat hakkı mı doğuyor ? Attıkları mesaj da şu şekilde;
xxx arabuluculuk ve tahkim merkezinde hazır bulunmanız gereklidir.
arabuluculuk kısmı aklımızı karıştırdı. Biz tam tazminat alabilir miyiz bu şekilde yoksa bi kısmını vermek için mi arabuluculuk yöntemine başvuruyorlar ? Ya da bu arkadaşın yazdığını yazmak zorunda mıyız ?