• 29-05-2025, 10:51:57
    #10
    gurmel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iban hala çalışmıyor ben 2500 nakit çeke ildim 30 dk önce
    Ben çekmek istemiyorum. Para yatırmak istiyorum
  • 29-05-2025, 10:53:10
    #11
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabımdan Papara kartıma para atmam lazım.
    Otomatik ödeme faturalar var kartta

    Açıldı mı acaba? Hesaptan karta atan var dünden beri?
    Hocam gece 2 de hesaba 3 k çekim yaptım sadece iş Bankası oluyor sanırım deneyebilirmisiniz. Diğer bankalara çekim yapamadim
  • 29-05-2025, 10:53:45
    #12
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çekmek istemiyorum. Para yatırmak istiyorum
    Bende istiyorum ama anca çekebildim eft ile alamıyınca
  • 29-05-2025, 10:53:51
    #13
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabınızdan para çıkmıyor zaten, göndermeye çalışınca gönderemiyorsun diyor
    Hesabımdan Papara kartıma göndermek istiyorum..
    Papara kartımdan hesabıma değil
  • 29-05-2025, 10:55:00
    #14
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabımdan Papara kartıma göndermek istiyorum..
    Papara kartımdan hesabıma değil
    Pardon...
  • 29-05-2025, 11:04:17
    #15
    Şimdi denedim ama uyarı çıktı altta. Ben de vazgeçtim

  • 29-05-2025, 11:42:40
    #16
    Kredi kartlarını kullanan var mı ? Ben ödeme yapıyorum ama onaylanmıyo
  • 29-05-2025, 11:49:30
    #17
    Şimdi hesaptaki 700₺’yi çektim yapıkredi hesabıma
  • 29-05-2025, 15:59:47
    #18
    Papara ya para atmam gerekiyor benimde, papara dan paparaya transfer oluyor paparama transfer edikce var ise ibandan iletebilirim 1-2 k lazım suan