globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabımdan Papara kartıma para atmam lazım.
Otomatik ödeme faturalar var kartta

Açıldı mı acaba? Hesaptan karta atan var dünden beri?
Hocam gece 2 de hesaba 3 k çekim yaptım sadece iş Bankası oluyor sanırım deneyebilirmisiniz. Diğer bankalara çekim yapamadim