• 17-05-2025, 00:43:14
    #1
    Arkadaşlar şimdi zirve muhasebe programı var. Bir ana bilgisayar var. Diğerleri terminal olarak bağlanıyor. Aynı ağdaki tüm cihazlar bağlanabiliyor. Biz aynı programı evde de kullanmak istiyoruz. Bunu nasıl yapabiliriz?
  • 17-05-2025, 00:46:20
    #2
    Sabit ip almanız gerek hocam zirve böyle bir imkan sağlıyor sabit ip alıp uzaktan bağlantı ile çözceksiniz