Arkadaşlar şimdi zirve muhasebe programı var. Bir ana bilgisayar var. Diğerleri terminal olarak bağlanıyor. Aynı ağdaki tüm cihazlar bağlanabiliyor. Biz aynı programı evde de kullanmak istiyoruz. Bunu nasıl yapabiliriz?