• 14-05-2025, 21:19:26
    #1
    Selamlar android telefonumdan mail açarken sürekli telefon onayına düşüyorum bu sorunun çözümü varmı? neyden dolayı onaya düşüyorum? bu aralar daha çok olmaya başladı vpn mi kullanmalıyım?
    ios telefondanmı daha rahat açılıyor android telefondanmı? bu soruların cevabını bilenler yardımı olursa çok sevinirim hayırlı akşamlar
  • 14-05-2025, 21:32:22
    #2
    eğer kısa sürede çok fazla hesap açtıysanız artık açmaya çalıştığınız mailler telefon onayına düşer bi kaç gün bekledikten sonra düzeliyor bazen bu 1 haftaya kadar çıkabiliyor
  • 14-05-2025, 21:34:24
    #3
    Kenzoxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer kısa sürede çok fazla hesap açtıysanız artık açmaya çalıştığınız mailler telefon onayına düşer bi kaç gün bekledikten sonra düzeliyor bazen bu 1 haftaya kadar çıkabiliyor
    peki hocam telefon farkediyormu android ios günlük ortalama kaç mail açmalıyım onaya düşmemek için
  • 14-05-2025, 21:57:36
    #4
    günlük ortalama ne kadar açmak lazım bilmiyorum hiç sınırı ios için sınır sistemi nasıl bilmiyorum ben android kullanıyorum dediğim gibi onaya düşünce bi süre ara verin sonra devam edin tekrardan
  • 14-05-2025, 22:11:21
    #5
    Kenzoxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günlük ortalama ne kadar açmak lazım bilmiyorum hiç sınırı ios için sınır sistemi nasıl bilmiyorum ben android kullanıyorum dediğim gibi onaya düşünce bi süre ara verin sonra devam edin tekrardan
    teşekkür ederim hocam