Selamlar android telefonumdan mail açarken sürekli telefon onayına düşüyorum bu sorunun çözümü varmı? neyden dolayı onaya düşüyorum? bu aralar daha çok olmaya başladı vpn mi kullanmalıyım?
ios telefondanmı daha rahat açılıyor android telefondanmı? bu soruların cevabını bilenler yardımı olursa çok sevinirim hayırlı akşamlar