Selamlar.
45 yıl önce babamın babasından noterde satın aldığı bir yer var istanbulda aradan 45 yıl geçmiş hukuken babamın kardeşlerine kanunen pay düşer mi? Veya hak talep edebilirler mi?
Miras davası 45 yıllık
10
●524
- 14-05-2025, 17:35:01Mirasta bildiğim kadarıyla 10 yıl zaman aşımı var hocam satış zaten resmi olarak yapıldı ama 45 yıllık belgenin bizde barınması teknik olarak mümkün değil, muhtemelen devlette kanıt varımdır 45 yıllık bilemiyorumGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2025, 17:37:18Sizinkisi mirasa girmiyor ki satışa giriyor hocam ortada bir ticaret var. Dedeniz bir başkasına satsa da hak talep edemezdi kimse sonuçta.PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
45 sene çokta eski bir tarih değil aslında tapu müdürlüğü milli emlakta falan vardır kayıt. Yine de kafanızı karıştırıyorsa bi avukattan yada gidip tapu müdürlüğünden falan bilgi almaya çalışın - 14-05-2025, 17:42:53Daha önce bir kardeş dava açtı devlet zaman aşımından direkt Red verdi şimdi diğer kardeşin bir kaç bu yönde isteği oldu bizde dedik gidin dava açın, boş yere can sıkıntısı.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2025, 17:43:52Satiş oldugundan dolayı bozulmaz ama 10 yıl zaman asimi yok dedem amcama yıllar önce ev verdi halam 1 haftada tapuyu bozdurdu 20 yıl kaldıysa evde devlet kira bedeli cikardi.PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2025, 17:45:12Alem aç gözlü olmuş maalesef.PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzer durum annemlerde de var.
Dedem 2022de rahmetli oldu evi kendisi yaptırdı ama tapusunda babasının da adını yazdırmış. Şimdi annemin kuzenleri 1 çivi bile çakmadığı halde 5-6 kuzen hak talep ediyor hukuken de dedelerinin de adı olduğu için pay sahibi olacaklar. Ama kul hakkı mı sonuna kadar kul hakkı çünkü dayılarım dedem verdi tüm emeği arsayı onlar aldı.
Millet haram yeme peşinde inşaAllah yine haklı çıkarsınız - 14-05-2025, 17:50:395-10 sene önce bir kardeş dava açtı hocam mahkeme zaman aşımından Red verdi yemedi istinaf uzattılar yine Red yediler bir ton da masraf çıktı karşı tarafaSosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nediyim bilmiyorum hocam durduk yere can sıkıyorlar, geçmiş olsun mu diyim en iyisi hayırlısı olsun hakkınızda.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle