PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce bir kardeş dava açtı devlet zaman aşımından direkt Red verdi şimdi diğer kardeşin bir kaç bu yönde isteği oldu bizde dedik gidin dava açın, boş yere can sıkıntısı.
Alem aç gözlü olmuş maalesef.
Benzer durum annemlerde de var.

Dedem 2022de rahmetli oldu evi kendisi yaptırdı ama tapusunda babasının da adını yazdırmış. Şimdi annemin kuzenleri 1 çivi bile çakmadığı halde 5-6 kuzen hak talep ediyor hukuken de dedelerinin de adı olduğu için pay sahibi olacaklar. Ama kul hakkı mı sonuna kadar kul hakkı çünkü dayılarım dedem verdi tüm emeği arsayı onlar aldı.
Millet haram yeme peşinde inşaAllah yine haklı çıkarsınız