TRBATU60 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Claude Nasıl Ücretsiz Kullanırım?
13
●742
- 11-05-2025, 00:37:40Cursor'da methodlar çok fazla ise yaramaz hocam apiden çekiyor diye biliyorum ben söyle yapıyordum fake mail açıp üyelik açıyordum öyle kullanıyordum ama oda çok zahmetliLusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2025, 00:38:17Windows yonetici terminalinde ilgili kodu çalıştırıp ana uygulamayi baslatiyor oradan tuekce dil yap once cursordan cikis yapip github uygulamasi uzerinden resetleme yap sonra gmail ile uye ol seceneiyle otomatik uyelik actiriyor sifreyi not almayi unutma bazen sorunlar olabiliyor sifresiz kalip kullanamayabilirsin o sekilde otomatiknuyelik actirip hesabini bagliyor uygulama bu sekilde proje uzerinde de calismaya devam edebilirsinLusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2025, 00:38:36yukarıd arkadaş github linki paylaşmış işe yaradığını düşünüyorum ancak nasıl kullanıldıgını bilmiyorumyorgun1adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2025, 00:39:37Youtube yazarak videoları var hocam nasıl yapıldığını anlatıyorlarLusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle