Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pardon hocam cursor evet, karıştırmışım.
Cursor'da methodlar çok fazla ise yaramaz hocam apiden çekiyor diye biliyorum ben söyle yapıyordum fake mail açıp üyelik açıyordum öyle kullanıyordum ama oda çok zahmetli