• 07-05-2025, 10:56:45
    #1
    @AnaBayin; isimli kullanıcı hakkında şikayet konusu oluşturmuştum 20 Nisan tarihinde.

    Konu: https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1089116774

    Editör beni haklı bularak 10.000₺'min iadesini 5 Mayısa kadar yapmasını söyledi. 5 Mayısa kadar iademi yapmayan kullanıcıyı şikayet konumda tekrar reportladım iademi yapmadı diye. Şimdi ne olacak?

    Üye 30 günlük tatil moduna sokmuş hesabın:
    "Tatil İletisi: İş yoğunluğu sebebi ile dijital zaman ayıramamak müşterilere dönüş sağlayamamak bundan ötürü hesabı 1 ay süre ile dondurmaktayız.
    Dönüş Tarihi: 28 gün, 8 saat, 4 dakika, 9 saniye"

    Şimdi bu kişiyle ne yapacağım? Hesabı tamamen süresiz ban mı yiyecek? Benim iademi mi yapacak? anlamadım yani ben şuan. Bana fikir verir misiniz?
  • 07-05-2025, 10:57:59
    #2
    iadenizi yapmaz ise süresiz ban yiyecek. iadenizi yaptığında tekrar banı açılabilir
  • 07-05-2025, 10:58:44
    #3
    Süresiz banı bir türlü yemiyor. Umarım kalıcı uzaklaştırılır forumdan.
    Gerçi kız hesap multileriyle geliyor.
  • 07-05-2025, 11:00:02
    #4
    @ademkilic; beni aydınlatırsanız çok sevinirim.
  • 07-05-2025, 11:00:34
    #5
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    kendisi bugüne kadar gördüğüm en ticaret ahlakı olmayan gerçekten kötü kişilikli yalancının teki umarım bir an önce uzaklaştırılır forumdan herkes bir nefes almış olur
  • 07-05-2025, 11:01:23
    #6
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süresiz banı bir türlü yemiyor. Umarım kalıcı uzaklaştırılır forumdan.
    Gerçi kız hesap multileriyle geliyor.
    Cidden kadın hesaplarıyla mı geliyor. Yakıştıramadım öyle bir şey varsa. Hiç duymadım açıkçası öyle bir şey yaptığını.
  • 07-05-2025, 11:01:24
    #7
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süresiz banı bir türlü yemiyor. Umarım kalıcı uzaklaştırılır forumdan.
    Gerçi kız hesap multileriyle geliyor.
    Kız hesap multilerini bilmem ama şahıs birisine kan vercem diyip cevap vermemezlik yapmıştı onu hatırlıyorum, o zamandan beri engelli bende
  • 07-05-2025, 11:01:59
    #8
    Zaten en başından beri açtığı konulardan böyle bir vurgun yapıp kaçacağını düşünüyordum illa benim gibi düşünen vardır.
  • 07-05-2025, 11:02:36
    #9
    .best ONE 🏆
    Daha önce kan vereceğim diyerek adamı kandırmıştı yok ekip arkadaşı yok çalışanım var bilmem ne orda ban yemişti ama geri açılmış sanırım tek başına Google mail satıyor koskoca dijital firmayım diye hayallere bürünüp burda limited şirketmiş gibi davranıyor ama tamamen tek kişi, işine geldiği zaman ekip arkadaşlarım yazmış yapmış oluyor. İş yoğunluğu diyerek banlanmasını geciktirmeye çalışmış. Geçmiş olsun.