@AnaBayin; isimli kullanıcı hakkında şikayet konusu oluşturmuştum 20 Nisan tarihinde.
Konu:
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...post1089116774
Editör beni haklı bularak 10.000₺'min iadesini 5 Mayısa kadar yapmasını söyledi. 5 Mayısa kadar iademi yapmayan kullanıcıyı şikayet konumda tekrar reportladım iademi yapmadı diye. Şimdi ne olacak?
Üye 30 günlük tatil moduna sokmuş hesabın:
"
Tatil İletisi: İş yoğunluğu sebebi ile dijital zaman ayıramamak müşterilere dönüş sağlayamamak bundan ötürü hesabı 1 ay süre ile dondurmaktayız.
Dönüş Tarihi: 28 gün, 8 saat, 4 dakika, 9 saniye"
Şimdi bu kişiyle ne yapacağım? Hesabı tamamen süresiz ban mı yiyecek? Benim iademi mi yapacak? anlamadım yani ben şuan. Bana fikir verir misiniz?