f9f9f9 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Emlakçı arkadaşlara sorum var acil.
20
●602
- 04-05-2025, 19:27:22Evet çoğu bankada var, hem de notere, tapuya entegre çalışıyor, alıcı parayı yatırıyor, banka parayı ortak bir havuza alıyor, tabi alıcı satıcı bilgilerini falan alıyor, ikisi birlikte gidecek bankaya.buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankadaki işlem tamamlanınca notere gidip satışı verirken güvenli ödeme olduğunu belirtiyorsunuz, noter devri yapıp bankaya bilgi geçiyor, para transferi de aynı anda tamamlanıyor.
Araç satışı için bu sistemi kullanan yakınlarım oldu, tapu devri için de aynı sistem var. Güncel hizmet ücreti olarak ne kadar alıyorlar bilmiyorum ama bir arayıp bilgi alın çalıştığınız bankadan.