• 30-04-2025, 08:50:50
    #1
    2 gün önce günde 3-4 kez kaka yapmaya başladı, dün aşırı huysuzluk başladı bu gece hiç uyumadı nerdeyse hep çarşafta salladık anca sakinleşiyor öyle. 37 derece civarı ateşi hafif yükseliyor.

    Diş kaç günde çıkıyor? Şuan damakta kızarıklıkta yok.
  • 30-04-2025, 09:19:40
    #2
    PHP & Flutter & Laravel
    Belirli bir günü yok uzun süre devam ediyor bazen 2-3 diş aynı anda çıkıyor en zor olanı azı dişler. Ağrı kesici şurup ve tetagil kullanıyoruz çok etki ediyor rahat yatıyor çok şükür, en iyisi doktorunuza danışmak.
  • 30-04-2025, 09:28:41
    #3
    Kız mı erkek mi hocam kaç aylık?
  • 30-04-2025, 09:43:36
    #4
    diş jellerinden felan sürün rahatlatıyor. +diş kaşıma
  • 30-04-2025, 09:57:22
    #5
    Diş süreci sancılı geçiyor hocam, bizimki 2li 3li çıkarıyordu. Sabahlara kadar uyumadığımı bilirim.
  • 30-04-2025, 10:00:45
    #6
    Tavsiye ederim https://ty.gl/nkg5bhuccu9xt ben çocuğa aldım rahatladı .
  • 30-04-2025, 10:13:19
    #7
    Tetagil kullandık iyi gelmişti
  • 30-04-2025, 10:41:57
    #8
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız mı erkek mi hocam kaç aylık?
    10 aylık erkek hocam
  • 01-05-2025, 01:00:07
    #9
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 aylık erkek hocam

    Hocam bu süreçte hele erkekse size sabır diliyorum rabbimden Allah çocuğumuzunda sizinde yardımcısı olsun... Öncelikle sakinliğinizi koruyun zor bir süreç ama bu daha başlangıç. Eğer ateşi 37.8'i geçerse mutlaka doktora görünün boğazını bi kontrol etsinler diş çıkartırken ne bulurlarsa ağızlarına sokup dişi kaşımaya çalıştıkları için enfeksiyon olur. Tetagil doğal bir ürün kullanabilirsiniz bizim doktorumuz Dencol jel sprey önermişti doktorunuza bir sormanızı tavsiye ederim. Calgel ise geçici çözümler için idealdir. Yeşil soğan ve havuç verin hocam kemirsin dursun sıpa Benim bu süreçte öğrendiğim en önemli şey sabırdı çok güzel bir şeymiş sabır. En önemlisi ise D Vitamini hocam. Ocean marka kullanıyoruz çok faydasını gördük. Aneaneler veya babaneler genelde önceden D-Vit ampülü ekmek içine döküp yedirirmiş doktorumuz olumlu olduğunu fakat ileride böbrek taşı problemi yaşayacağını belirtti bu yüzden kullanmadık. Kaynanam önermişti bunu ve bütün sülalesi kullanmıştı %70inde böbrek taşı var Umarım çabucak atlatırsın ama en zoru azı ve köpek dişleriydi bu başlangıç önünüzde 3 sene var. 3 sene sonra rahata ereceksiniz. Bende takvim uygulaması var bekliyoruz