• 01-05-2025, 07:49:27
    #10
    insoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu süreçte hele erkekse size sabır diliyorum rabbimden Allah çocuğumuzunda sizinde yardımcısı olsun... Öncelikle sakinliğinizi koruyun zor bir süreç ama bu daha başlangıç. Eğer ateşi 37.8'i geçerse mutlaka doktora görünün boğazını bi kontrol etsinler diş çıkartırken ne bulurlarsa ağızlarına sokup dişi kaşımaya çalıştıkları için enfeksiyon olur. Tetagil doğal bir ürün kullanabilirsiniz bizim doktorumuz Dencol jel sprey önermişti doktorunuza bir sormanızı tavsiye ederim. Calgel ise geçici çözümler için idealdir. Yeşil soğan ve havuç verin hocam kemirsin dursun sıpa Benim bu süreçte öğrendiğim en önemli şey sabırdı çok güzel bir şeymiş sabır. En önemlisi ise D Vitamini hocam. Ocean marka kullanıyoruz çok faydasını gördük. Aneaneler veya babaneler genelde önceden D-Vit ampülü ekmek içine döküp yedirirmiş doktorumuz olumlu olduğunu fakat ileride böbrek taşı problemi yaşayacağını belirtti bu yüzden kullanmadık. Kaynanam önermişti bunu ve bütün sülalesi kullanmıştı %70inde böbrek taşı var Umarım çabucak atlatırsın ama en zoru azı ve köpek dişleriydi bu başlangıç önünüzde 3 sene var. 3 sene sonra rahata ereceksiniz. Bende takvim uygulaması var bekliyoruz
    Sağolun hocam sabretmek çok zor oluyor ya durduk yere mızmız ağlıyor annesinin kucağından 1 saniye inmek istemiyor falan. İlk çok çiş yaptı 2. gün çok kaka yaptı ve ateşi çıktı dün sadece huysuzluk vardı ateş yoktu ama nedense gündüz normal akşama doğru bi anormallik geliyor diş patlama izi vs de yok bakalım ne zaman çıkacak
  • 01-05-2025, 15:33:19
    #11
    Ocean d vitamini 600 bar kullanın hocam kısa sürede ard arda atar eğer ateşlenirse doktora göstermek en sağlıklısı ben 37.5tan sonra doktordayım